czwartek, 27 czerwca 2013

W końcu WAKACJE ☺

Hej
Nie będzie to długi post, wręcz przeciwnie, będzie to w połowie wesoły, a w połowie... pożegnalny post.
Nadszedł ten czas, że muszę się pożegnać. Było mega super, ale mój czas dobiegł końca. Już tu nie wrócę, szkoda, bo pokochałam to miejsce, polubiłam tych ludzi i to bardzo jest mi trudno... nie mam sił, ale jednak w końcu musiał nadejść ten moment.
Przepraszam.




Z radością, ale i ze smutkiem
.żegnam podstawówkę ! 

Tak, właśnie, już dzisiaj klasy VI mają [osobne niż reszta klas] zakończenie roku... już o 17 będę tam. Pożegnam się z moimi kochanymi nauczycielami, pożegnam się z pierwszym piętrem naszej szkoły (podstawówka) i pójdę wyżej, na II piętro (gimnazjum) po tych kilkunastu schodach. Dzisiaj jest ostatni dzień w podstawówce (właściwie to dopiero we wrześniu będę mogła w pełni powiedzieć, że chodzę do gimnazjum, ale co tam). 
Chyba nie pomyśleliście, że żegnam się z Wami ? ;PP
No cóż już w tą środę jadę na kolonię z JuliąOliwią i dwoma innymi dziewczynami :D
To oznacza, że najprawdopodobniej następny post okaże się przed środą ; PP

No to ja już lecę... 

Paa ; 33

14 komentarzy:

  1. Powodzenia w gimnazjum! ;3
    Fajny post c:

    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymaj się w gimbazie :D

    obserwje i licze na to samo jeśli ci się u mnie spodoba :)
    juleczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę w gimbazie. !

    girls-duo.blogspot.com ---------->zapraszamy, dopiero zaczynamy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam moje wielkie przejście na wyższe piętro i dume, że jestem jużdorosłym gimbusem :D teraz jak przyszło mi żegnać gimbazę jestem w rozsypce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w gimnazjum;d
    obserwuję.
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezusmaria kiedy ja byłam taka młoda, że kończyłam podstawówkę :o powodzenia w gimnazjum! ale zanim się obejrzysz już będzie liceum xD
    tosamocozwykle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę miłego wyjazdy z koleżankami ;)
    dziękuję za obserwację - odwdzięczam się ;)
    http://theonlysuch.blogspot.com

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
  8. nom następny etap w życiu, gimnazjum :D Dobre czasy :)
    Fajny blog, obserwuję i zapraszam do siebie :
    http://life-and-daydream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. gimbaza wita ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie tu.
    Zapraszam do mnie:
    http://in-outbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W TAKIM RAZIE POWODZENIA W GIMNAZJUM WKRÓTCE;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak napisałaś, że z początku obawiałam się, że opuścisz bloga. ;D
    Gimnazjum to super sprawa, to nie to co podstawówka. Powodzenia. ;)

    http://bllackandwhite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia gimnazjum : )
    Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj oddzwięcze się ♥
    oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny wpis ;3 Zapraszam do mnie http://adaiolaa.blogspot.com/ + Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się za każdy pozytywny komentarz i za każdą obserwację ♥
Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona ; )
Wchodzę na każdego bloga zaproponowanego w komentarzu ; )