niedziela, 23 czerwca 2013

Londyn ♥ i wycieczka klasowa ☺

Przepraszam ♥


Na początku chciałabym Was wszystkich przeprosić za to, że nie dodawałam posta. Czemu?
Kiedy byłam w Londynie, nie miałam neta, kiedy wróciłam z Londynu, nie miałam czasu, później pojechałam na wycieczkę klasową, jak wróciłam to znowu nie miałam czasu, a później nie miałam internetu przez półtora lub dwa tygodnie :C

Ale teraz już jestem i mam dla Was [chyba] ciekawą notkę !


Londyn ☺


No więc... jak już wiecie, byłam w Londynie, a tam?


Oczywiście zdjęcie z budka telefoniczną ♥


Zdjęcie z London Eye


Zdjęcie... z paradą xD


Oraz oczywiście zdjęcie z Big Ben'em

Ogólnie wyjazd mi się bardzo podobał. Spędziłam go bardzo wesoło... Niestety wyobrażałam sobie moje zakupy 4 razy większe, albo nawet i więcej, ale już trudno. Nie mieliśmy zbyt wiele czasu na zakupy [szkoda, bo po to tam przyjechałam], tylko cały czas łaziliśmy po Londynie. Byliśmy na London Eye, byliśmy też na rejsie statkiem:

[to na górze to zdjęcie z London Eye, a poniżej z rejsu]


Byliśmy także na Greenwich, co to jest? Środek świata. Południk zerowy :


Dziewczyna, która mnie trzyma, to Wiktoria, moja koleżanka. Poznałyśmy się na wyjeździe i przez ani jedną sekundę się nie rozstawałyśmy... tylko na noc, bo miała osobny pokój xD

Co sobie kupiłam? Dwie czapki:


Pierwsza to niebieska z napisem "London", a druga jest różowa, z napisem "Los Angeles"... nie wiem czemu, ale ok. Na powyższym zdjęciu mam także bluzę "I ♥ LONDON", oraz torbę, na której pisze to samo. 

Kupiłam sobie także buty za kostkę, breloczek, miniaturkę autobusu Londyńskiego, flagę UK, herbatę, suchy szampon [taki, co się pryska na włosy bez zmaczania ich w wodzie] i kilka innych drobiazgów.
No i to tyle na Londyn, nie zapominajcie, że byłam tam tylko na 3 dni.

Wycieczka klasowa ☻


Wycieczka klasowa była super ! Mieliśmy ekstra ośrodek, który posiadał:
*pokoje 2-osobowe z łazienkami :D
*stołówkę xD [no raczej]
*siłownię
*plac zabaw
*kilka... miejsc wypoczynku ? z altankami itp.
*zwierzęta (psy, pawie, ptaki typu papuga oraz koty)
*moje ulubione: basen bez wody xD

Czemu basen był bez wody? Musieli go odmalować, czy coś takiego, a poza tym jeszcze nie było sezonu.
Niedaleko ośrodka było jezioro, w którym się kąpaliśmy, niestety nie mam zdjęć z jeziora, ale mam inne zdjęcia.

Konkurs makijażu:


Maciek malował Wiktorię


Artur malował Paulinę


Nikolas malował Nikolę


Miłosz, który nie pozował do zdjęcia malował laskę po bójce xD, czyli Asię hah.

Chłopcy z tego co pamiętam mieli 35 minut na namalowanie dziewczyn, lecz nie tylko oni się napracowali, później dziewczyny malowały chłopców xD oto zdjęcia:


Wiktoria malowała Maćka *.*


Asia malowała Miłosza (drugi Miłosz wszedł w kadr aparatu)


Paulina malowała artura


Nikola malowała Nikolasa.

To tyle z konkursu makijażu, ja nie brałam udziału, ale byłam jury (czyt. żyri).

Robiliśmy także grille, dyskoteki, chodziliśmy na lody i inne tego typu rzeczy:


Na tym właśnie zdjęciu mam buty z Londynu :D



No i to tyle na Wycieczkę klasową.


Na koniec chciałabym Was znowu serdecznie przeprosić za to, że nie dodawałam posta, ale postaram się to zmienić. Postaram się teraz częściej dodawać posty, może nawet jutro, albo pojutrze dodam posta z planami na wakacje ; 3
Jedno pytanie: jesteście na mnie źli, że nie dodawałam posta? 


Kocham Was 

Byee ;***

14 komentarzy:

  1. Gratuluej wyjazdu do Londynu i wycieczki ;)
    Ze zdjęć widać ze było fajn ie ;)
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne zdjęcia :D

    Obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://gabbi-gaboolek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jej jak ja chce pojechać do Londynu :c
    widze fajnie się bawiłaś :D

    http://w333ronikabloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, musiało być super : 3

    http://aboutnatti.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Londyn Londyn Londyyyn ♥ Ale Ci zazdroszczę :3

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia superr... zwłaszcza te z Londynu *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog : )
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jakbyś weszła na mojego :
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też chciałąbym pojechać do Londynu ^^

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu.

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zawsze chciałam pojechać do Londynu:)

    aleksa-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam pojechać do Londynu i tak zupełnie przypadkiem zobaczyć One Direction. Oh...(♥♥♥)
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, w zasadzie jak wakacje. ;D
    Podoba mi się to zdjęcie z Nikolą i Nikolasem, który ma zacny napis na czole. xDD

    http://bllackandwhite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę ^___^ Sama pojadę tam dopiero w następne wakacje :D

    fajny blog, obserwujemy ?
    so-maraaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog, inspirujący. Po prostu wyjątkowy.

    Gdybyś miała ochotę, wpadnij do mnie, dodaj się do obserwatorów i skomentuj To dla mnie ważne, i bardzo motywujące. :D

    nedenede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 36 yrs old Software Test Engineer III Kalle Ashburne, hailing from Listowel enjoys watching movies like Private Parts and Jogging. Took a trip to Mana Pools National Park and drives a 600SEC. dodatkowy odczyt

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się za każdy pozytywny komentarz i za każdą obserwację ♥
Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona ; )
Wchodzę na każdego bloga zaproponowanego w komentarzu ; )