piątek, 28 czerwca 2013

Wakacyjne pomysły ☺

Hejoo ! ♥

A więc mam dla Was takiego posta który będzie wyłącznie o wakacjach.
To co uważam (Ja !!) za dobre pomysły na wakacje. Nie musi to Wam się podobać, ale ja tylko mówię co mi się podoba i co dla mnie jest fajne xD

Dobra, to może zacznę od wyjazdów.
Wyjazdy... jak najbardziej za granicę nad morze.

Grecja 


Turcja


Tunezja


Włochy


oraz Chorwacja


Oczywiście podałam tylko przykłady, ale jest takich miejsc o wiele wiele więcej.

Moje ulubione sporty na lato?

Siatkówka plażowa



Tenis


Babington


Nie wiem czemu tenis, ale zawsze lubię grać w tenisa w wakacje. Tak samo w Babingtona.
(zdjęcia znalazłam w necie jakby co)

Ubrania


Pastelowe kolory ! To podstawa tego lata ! Delikatne luźne ubrania-jak najbardziej.



No i to chyba tyle. Co do lakierów do paznokci, to także pastelowe.



To są według mnie najlepsze pomysły na lato/wakacje.
Co do dań, a raczej deserów... delikatne... może z owocami... aby tylko były nie za słodkie.




Zapachy mgiełek na lato:


Lody:




To tyle jeśli chodzi o ten post. Postaram się także jutro dodać posta dotyczącego moich planów na wakacje-gdzie jadę, co będę robić i tak dalej :D

No to do następnej notki
Goodbye ! ☺

29 komentarzy:

  1. Fajny nowy wyglad bloga post tez jest spoko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja bym z chęcią się wybrała do Grecji ;-)))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pomysły i blog <3
    Zaobserwowałam.

    http://carmelovy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Za rok pewnie pojadę do Grecji, a w tym roku południe Włoch, Francji i Monako :)
    Obserwuję, może u mnie też Ci się spodoba, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie tu :))

    Zapraszam na mojego nowego bloga, na którym dodaję recenzje kosmetyków
    http://in-outbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post! ;)
    muszę sobie zakupić taką mgiełke ;D

    zapraszam do mnie ;)
    theonlysuch.blogspot.com

    ~kat

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadę do Włoch na 2 tygodnie ;D
    Fajny post *.*

    Obserwuję i liczę na to samo ;3
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :)) Obserwuję - Maja ♥
    Zapraszam do nas : http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zauważyłam ,że ostatnio masz bzika na punkcie pastelowych kolorów XD Lody arbuzowee! *____* Kiedy znowu na nie idziemy? :> Haha , moja mgiełka arbuzowa :) Kumasz ,że niedługo jedziemy na kolonie?:D Trza sie zacząć spakować ,bo Oliv już prawie skończyła się pakować XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, tak... masz rację-mam bzika, musimy iść na lody, trzeba się zacząć pakować... Już tak blisko do kolonii *.*

      Usuń
  10. Bardzo fajny i ładny blog.

    http://my-lifemyproblem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny post. ja też uwielbiam plażówkę :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, bardzo ładnie Tu ♥
    Zapraszam do mnie:
    http://mylife-mystyle-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post. *.*
    i te zdjęcia. chciałabym jechać do Chorwacji. :)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Inspirujące te Twoje pomysły ;)

    Przy okazji obserwuję ;)

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej :D Dodawałam już komentarz do tego postu, ale chciałam Cie poprosić, czy mogłabyś mi zrobić nagłówek. Jeśli tak, to napisz mi w komentarzu pod najnowszym postem co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny lód (arbuzowy ^^)
    zapraszam do mnie:

    estkka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. taką listę zrobiłaś że chyba każdy się z tym zgodzi bo wszystko fajne :))

    lubisz koty? - wpadnij!
    koci pamietnik blogspot com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Włochy, badminton, arbuzowa mgiełka - <3 <3!
    Kocham too :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chcę w ciepłe krajeee! -,- Ja ostatnio też spędzam czas wolnym grając na świeżym powietrzu ;p Udanych wakacji! ;*

    Pozdrawiam
    fly-farther.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. CHCE TAM JECHAC :C

    ______________________________________________
    www.sobapozostac.blogspot.com - Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale fajna notka! :)
    Chcialabym pojechac do Chorwacji..
    Swoja droga mam teraz ochote na lody!:D

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejciu dziękuję za te miłe komentarze u mnie. Obiecuję, że będę zaglądała częściej ;))

    gicia-zakrecona-laura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam niedawno we Włoszech.. Cudownie <3
    Fajne zdjęcia
    http://caramel-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. decydowanie chciałabym pojechać nad morze np. do Grecji. *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny blog ; )
    Byłabym Ci bardzo wdzięczna jakbyś zaglądnęła na mojego :
    http://www.juliette-life-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo , ciekawy post =) .
    + Obserwujemy ?
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny post ;)
    Zapraszam serdecznie na nowego bloga http://kosmetykomania-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się za każdy pozytywny komentarz i za każdą obserwację ♥
Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona ; )
Wchodzę na każdego bloga zaproponowanego w komentarzu ; )