poniedziałek, 27 maja 2013

4 DAYS TO GO !

Hejkaa ♥

Zapewne po tytule zastanawiacie się... "o co chodzi?", prawda ? Za 4 dni jadę do Londynu... YAY :D
Ale teraz pytania "czemu tak długo nie dodawałaś posta?" odpowiedź-nie miałam o czym... zanudzałabym tylko, więc wolałam zrobić coś później, ale bardziej ciekawszego... mam nadzieję ; PP
No więc... Kilka dni temu, dokładnie... w czwartek, byłam z Pauliną oraz z jej młodszą siostrą na placu zabaw. Tutaj kilka fotek:




*.*










A tam w tle Pauliny siostra xD



 Hej... a więc... często tu zaglądasz ? :DD




To tyle... dzisiaj byłam na niewielkich zakupach,  kupiłam sobie:


(buty kupiłam w piątek... zdążyły się już ubrudzić xD)


Brudne xD


Musiałam zainwestować w okulary, ponieważ nie posiadam ; PP


 Kolczyki-guziki

Kupiłam sobie także piżamę :D Nie chce wyjść na pajaca na wycieczce klasowej xD



Te spodnie są 3/4

A na dzień mamy kupiłam mojej mamie kwiatka:


 Byłam dziś w "Rossmanie" i kupiłam takie małe rzeczy, czyli:


Pasta do zębów, dezodorant i bydło. To są takie malutkie rzeczy... powiedziałabym "miniaturki", ponieważ to są specjalne-do podróży.

Niestety muszę już kończyć tę notkę, ale obiecuję-jutro dodam kolejną ; 33

(Moja mama chce obejrzeć film i mnie odgania xD)

No dobra, ja już lecę...


Bye Bye ☺

5 komentarzy:

  1. Zuza.. mój mały diabełek ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Fajna piżama ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę tego Londynu:)
    oby tylko pogoda Ci dopisała:)

    śliczny storczyk dla mamy i równie śliczna
    piżamka:)
    fotki też fajne, takie zakręcone:)

    dołączam do grona obserwatorów:)
    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe zakupy :)
    Zapraszam rowiesniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Londynu :) Świetne okularki i piżama oczywiście :p Świetny kwiatuszek :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://anett-monikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się za każdy pozytywny komentarz i za każdą obserwację ♥
Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona ; )
Wchodzę na każdego bloga zaproponowanego w komentarzu ; )