niedziela, 5 maja 2013

Ja i o mnie ; 33

Hejkaa ♥

Jestem Aniela i mam 13 lat (rocznikowo... ale już niedługo urodzinki). Chodzę do klasy szóstej i mam zwariowaną klasę... wychowawczynię też, czemu ? Jak w szkole był konkurs tańca "Gangnam Style" to na twarzach mieliśmy maski nauczycieli xD

Przechodząc do tematu... To jestem ja:



To może teraz kilka ciekawostek:
-Jak dorosnę, chce zostać siatkarką,
-Kiedyś grałam w piłkę nożną,
-Umiem mówić po migowemu (do głuchoniemych),
-Moi rodzice są głuchoniemi (niesłyszący),
-Nie mam zwierzątka, ale kiedyś miałam 2 chomiki i żółwia,
-Mieszkam w bloku na 2 piętrze ; D
-Nie wiem co jeszcze mogę napisać xD

To chyba tyle, jeśli chodzi o mnie. Mam nadzieję, że ktoś zostawi jakikolwiek  komentarz, ponieważ wydaję mi się, że to bardzo motywuje ; **

No to co ?

Bye ☺


3 komentarze:

  1. Fajnie zrobiłaś bloga tylko trochę przypomina mój XDD ale jest spox xdd



    www.mini-nuggets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, fajnie ;3 Czekam na dalsze posty i życzę powodzenia ;3

    Zapraszam do mnie: Karola-Oliv.blogspot.com
    +załóż obserwatorów, chętnie zaobserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję że bedziesz pisać dalej bo zapowiada się ciekawie. Może nagraj jakiś filmik na bloga :) Z chęcią bym obejrzała Jak założysz obserwatorów to zaobserwuje i policzę że się odwdzięczysz :)
    http://imtwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się za każdy pozytywny komentarz i za każdą obserwację ♥
Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona ; )
Wchodzę na każdego bloga zaproponowanego w komentarzu ; )