wtorek, 28 maja 2013

3 DAYS TO GO !

Siemka ♥

Zanim przejdę do tematu posta, dokończę Wam wczorajszy dzień ; )

Zapomniałam Wam całkiem powiedzieć, że wczoraj dostałam wyniki testu szóstoklasisty i...
wydawało mi się, że był łatwy. Stawiałam na jakieś 28-32 pkt. , ale się myliłam.
Punkty, które osiągnęłam na teście będą na końcu tego posta ; PP

Po szkole pojechałam spotkać się z mamą w centrum, w którym kupiłam dezodorant, mydło i pastę do zębów-specjalne (miniaturki) do podróży (Są one w poprzednim poście), a później spotkałam się z Pauliną i poszłyśmy do centrum handlowego :D

Tutaj kilka fotek:


Tak Paulino, rób mi zdjęcia moim telefonem, kiedy jem ; PP


Oczywiście nie obyło by się bez zdjęć Pauliny-tak zwanego 'Ludwika' xD


Było ich więcej, ale nie będę się już nad nią znęcała ; PP


Takie tam... 

(Rzeczy, które kupiłam są w poprzednim poście)

No i to tyle na wczorajszy dzień... przejdźmy do tematu bloga.
Jak zapewne [chyba] wiecie, za trzy dni jadę do Londynu i sobie pomyślałam, że mogłabym codziennie dodawać posty na telefonie. Nie byłyby one długie, ale bym opisywała w nich najważniejsze rzeczy z danego dnia. Niestety minusem tego jest to, że posty pojawiałyby się dopiero około godziny 23, albo później [możliwe też, że wcześniej]. W każdym poście byłyby co najmniej dwa zdjęcia z danego dnia. Postaram się napisać do Was także notkę z samolotu, ponieważ zapewne jak podczas każdego lotu-będę się nudziła, więc przy okazji wy sie dowiecie jak się czuję i jak mija podróż (samolotem) xD.

Chcielibyście coś takiego ? Odpowiedzi proszę w komentarzach.

Oczywiście kiedy bym wróciła, to napisałabym posta ogólnego z wyjazdu-co się działo, co kupiłam, gdzie byłam i tak dalej.

Proszę Was, abyście podawali mi pomysły na posta, ponieważ nie mam nigdy żadnego pomysłu :/

No a teraz tak jak wam obiecałam-wynik mojego testu szóstoklasisty:
  Mój wynik, to 37 na 40 możliwych punktów :D :D :D :D
Tylko nie pomyślcie sobie, że jestem jakimś kujonem, czy coś, bo wcale tak nie jest ; PP
Po prostu umiałam akurat to, co było na sprawdzianie :D

Przypominam, że każdy komentarz i każda nowa obserwacja motywuje mnie do częstszego dodawania postów ; 33


No dobra, ja już kończę tego jakże ciekawego posta ^^
Papaa  XOXO

17 komentarzy:

  1. Gratuluje punktów;)
    ładne zdjęcia
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych punktow :o Co ty chcesz, Paulina sliczna, nie ma czym torturowac ;3 Swietne zdjecia, JASNE ZE BYSMY CHCIELI COS TAKIEGO! *0*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka :) Pozdrawiam :*
    Obserwujemy ? Ja już obserwuje i zapraszam do siebie <3
    www.olkawaii.blogspot.ocm

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku testu :)
    Hmm pozazdrościłam patrząc na zdjęcie z kfc ^^

    Odwiedzisz mnie?
    http://socoolstorybro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, dobry wynik z testu. :)
    Ja mam 34 ;/

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) ja też miałam 37 punktów na teście :D
    jeśli masz ochotę to wpadnij do mnie na bloga, pozdrawiam i zapraszam
    emmily-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne okulary ;3 Gratulacje ;*
    ps. nie bawię się w; obserwacja za obserwacje. przepraszam♥

    allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne okulaty i GRATULACJE . Wspaniały blog pozdrawiam
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To, że miałaś 37/40pkt. nie znaczy, że jesteś kujonem. :D Ja miałam 34 albo 36 już nie pamiętam, tak dawno to było haha (:

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wynik na tym teście :) I zrobiłaś mi smaka na KFC :p

    zapraszam do siebie na hopetochangee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam 28/40, chociaż bardzo dobrze się uczę (a rzadko kiedy zaglądam do książki ;p). Moja siostra też miała 28 punktów ;>

    http://little-evil-angel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też miałąm taki wynik jak ty! Gratuluję ;) Obserwuję, moze ty również?
    Fajne fotki i bardzo mi sie podoba, tak szczególnie ta z nagłówka w prawym dolnym rogu ;)
    stylbycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 zdjęcie boskie :DD
    sali-pno.blogspot.com
    ask.fm/Syb14

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog :D
    http://roksaankaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Musiało być cudownie! :D
    Może zaobserwujesz mojego bloga?

    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. dobry wpis.
    zapraszam również do mnie.
    mojeskrytemarzenia.blogspot.com
    Obs za obs?

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się za każdy pozytywny komentarz i za każdą obserwację ♥
Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona ; )
Wchodzę na każdego bloga zaproponowanego w komentarzu ; )