środa, 8 maja 2013

Teatr i McDonald :D

Hejka ☺
Dzisiaj z klasą byliśmy w teatrze na "Ten Obcy" Jest to lektura... szkoda, że nie poszliśmy na to zanim przerabialiśmy tę lekturę .__. i tak dostałam czwórkę xD.

No więc, nasza "szalona" wychowawczyni obiecała nam, że po tetrze pójdziemy do McDonald'a. Nie złamała obietnicy :D Nikt nie oszczędzał kasy... ale opłacało się !

Taki tam shake, przeglądaj dalej xD


(od lewej) Paulina, Marta, Nikola i Asia


Mmmm :D


I ten uśmiech Julki xD



PRAWIE cała nasza banda


Oooo... Już wszystko zjedzone ? ;__;

No cóż... było fajnie. Kiedy skończyliśmy jeść, cała grupka poszła na przystanek, ale ja musiałam iść na rehabilitacje... czego ? Kręgosłupa szyjnego, czyli karku... Na początku miałam ćwiczenia, a później sollux... Tera pytanie: Co to jest ten sollux ?
To:


Tak... zrobiłam temu zdjęcie podczas zabiegu xD

Po rehabilitacjach poszłam na tramwaj i wróciłam do domu...


[Pewnie... każda szyba musi być porysowana przez jakiś idiotów]


Kiedy dojechałam do domu, zaczęłam pisac posta, ale okazało się, że moja mama zabiera mnie na miasto 
.__.

Chciała mi kupic buty, ok, fajnie, no to jadę. Nie kupiłam sobie butów, za to ona tak xD
Ale kupiłam sb to:


To jest taki wisiorek na kostkę (u nogi xD )


Niezbyt widać, ale to są takie dwa serduszka. Spodobały się zarówno mi, jak i mojej mamie, więc wzięłam :D

Byłam sobie w Rossmanie, bo moja mama chciała sobie kupić maskarę, a ja przeglądałam sobie balsamy do ust i nie wiem czemu, ale tak mnie kusiło, żeby go kupić:


Kupiłam go sobie i... pachnie cudownie *.*

To chyba tyle z moich dzisiejszych "przygód".
W tej chwili piję sobie pyszne kakałko z bita śmietaną i kakao ; 33


To chyba tyle na dzisiaj, bo w poprzednich dniach nic się nie działo ciekawego.
No to ... kończymy ♣

Paa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszę się za każdy pozytywny komentarz i za każdą obserwację ♥
Weryfikacja obrazkowa jest wyłączona ; )
Wchodzę na każdego bloga zaproponowanego w komentarzu ; )